Wij weten inmiddels na jarenlange ervaring dat we samen moeten werken om tot het beste resultaat voor jouw sportschool te komen. Natuurlijk nemen wij alles dat gaat om online marketing uit handen, maar jij kan ook een hoop doen om het resultaat te optimaliseren. Het gevolg van een goede online marketing strategie is meer leads en leden.
Wat bedoelen we dan precies met een samenwerking met Fitleads, is samen werken? Dan doelen we hier op:
Wat doen wij? |
Wat doe jij? |
Website en landingspagina’sWij maken de website en landingspagina’s die matcht met jouw bedrijf en zorgen voor nieuwe leads |
AdvertentiesWij gebruiken jouw beeldmateriaal om de advertenties mee in te richten en de online omgeving te veroveren |
Analyseren en verbeterenWe meten, analyseren en verbeteren de prestaties van je advertenties doorlopend en blijven in contact over de status. |
Aantrekkelijke foto’s en video’sJij zorgt voor aantrekkelijke foto’s en video’s die wij op je website kunnen plaatsen met alle benodigde informatie over je gym en teamleden. |
Goede sales skillsJij zorgt voor goede sales skills bij jou en je team zodat de meeste leads omgetoverd worden tot betalende leden |
Positieve reviewsJij zorgt voor zoveel als mogelijk positieve reviews van je gym op Google, leuke organische content op je socials en offline zichtbaarheid in de omgeving |
In deze blog zullen we de punten die jij dient te doen als sportschool wat verder toelichten.
: Aantrekkelijke foto’s en video’s
Waarom? Omdat campagnes 80% effectiever zijn met aantrekkelijke, professionele en persoonlijk foto’s en video’s. Op deze manier zorgen we er samen voor dat de best mogelijke campagnes live zijn.
: Goede sales skills
De leads die geleverd worden dienen natuurlijk op de juiste manier opgevolgd en begeleid te worden naar uiteindelijk een lidmaatschap. Want zeg nou zelf, al leveren wij als Fitleads 100 leads aan, als er vervolgens niemand lid wordt ben je niet blij met de samenwerking. Wij helpen en ondersteunen daarom waar we kunnen zodat jouw sportschool een zo goed mogelijk salesproces heeft.
: Positieve reviews
Een heel belangrijk punt dat vaak vergeten, of als niet belangrijk wordt beschouwd, zijn het werven van reviews. Door te starten met online leadgeneratie gaat er significant meer verkeer (bezoekers) komen op je website. Mensen zullen meer gaan ‘Googelen’ en het laatste dat je dan wilt is dat je een lage Google Review score hebt. Zeg eens eerlijk, als je zelf een restaurant op zoekt en je ziet dat deze een lage Google Review score heeft en je in de reviews leest dat het eten niet lekker is en/ of het personeel niet aardig is, ga je dan? Of ga je sneller naar een restaurant waar je positieve reviews ziet? Zo werkt het ook met een sportschool. Los van de reviews is ook gebleken dat het hebben van originele, regelmatige eigen content op je Socials bijdraagt aan goede leadgeneratie. Mensen voelen zich sneller vertrouwd om bij jou te komen sporten.
Lijkt jou het leuk om samen te gaan werken? Neem dan contact op of bereken eerst je winst en dan gaan we samen aan de slag!