Tijd voor een leadmachine, toch?
‘Wat wil jij bereiken met je website?’ is een vraag die we vaak stellen aan fitnessondernemers. De meest gegeven antwoorden zijn: ‘ik wil dat mijn website het online visitekaartje is van mijn sportschool’. ‘Ik wil laten zien wat wij allemaal aanbieden in onze sportschool’. ‘Ik wil graag wat over mijzelf vertellen op mijn website’.
Foute antwoorden bestaan niet
Intrinsiek zijn de antwoorden zoals je hierboven hebt gelezen natuurlijk geen foute antwoorden. Wat ons wel erg opvalt is dat eigenlijk nooit iemand zegt: ‘ik wil dat mijn website een leadmachine is voor nieuwe leads en leden’. Wat op zich weer logisch is, want waarom starten fitnessondernemers in de kern? Om mensen fitter te laten worden (en ja natuurlijk, ook om er een leuke boterham aan te verdienen). Voor ons dus vrij logisch dat de eerste ingeving is bij het doel van een website niet is, het hebben van een leadmachine.
Een leuke boterham verdienen
Om even terug te komen op het verdienen van een leuke boterham als fitnessondernemer. Dan heb je dus wel een stabiele toevoer nodig van nieuwe leads en leden. Dat is ook het moment, waarop wij zeggen: ‘je website moet óók fit zijn om leads te ontvangen.’ Veel websites zijn opgebouwd vanuit het oogpunt van de meest gegeven antwoorden van fitnessondernemers. Bij Fitleads weten we dat het allemaal kan: een online visitekaartje van je sportschool, laten zien wat je aanbiedt, wat leuks over de sportschool en het team vertellen én natuurlijk de website als leadmachine!
Een website op basis van kennis en data
Je zult een website gemaakt door Fitleads tussen een x aantal andere websites uit kunnen pikken. Onze visie, relevante kennis en data verwerken we namelijk altijd in onze designs. Zo zijn er een aantal basisregels, net zoals er een aantal basisregels zijn als er een klant de sportschool binnenloopt die zegt ‘ik wil afvallen’. Dan is een basisregel ook dat je niet iedere dag bij de McDonald´s gaat eten. Een website als leadmachine betekent dat je website in de basis ingesteld wordt voor het genereren van conversies, ook wel leads/potentiële leden. Denk aan call to action’s, laagdrempelige formulieren en een juiste customer journey.
Tijd voor een leadmachine? Natuurlijk!
Bij Fitleads staan we klaar om een leadmachine voor je te bouwen en dat ook nog eens voor een eerlijke prijs! Meer weten? Vraag dan meer informatie aan.