De 2e FitFair-editie van 2022
Het was even aftasten hoeveel standhouders en bezoekers het evenement dit keer zou trekken. Wij hebben deze editie gekozen voor een andere insteek: een grotere stand, met minder mensen, maar wel veel meer activiteit in de vorm van een Rad van Fortuin.
Elke voorbijganger mocht even draaien aan het rad en kon leuke prijzen winnen waaronder korting bij partnerpartijen, een ijskrabber voor de winterdagen en een gratis drankje. Er waren ook hoofdprijzen te winnen in de vorm van een gratis logo-ontwerp en 6 maanden gratis online marketing! Veel te winnen, dus enorm veel leuke reacties mogen ontvangen. Blije winnaars en een mega geslaagde twee-daagse beurs waar Fitleads de enige marketingaanbieder was met een eigen stand op de beurs.
Veel bestaande relaties kwamen even langs voor een drankje en een leuk gesprek. Altijd fijn om klanten op een beurs te spreken en de mensen achter een bedrijf beter te leren kennen. Ook nieuwe relaties mogen ontmoeten en daar komen toch altijd weer leuke gesprekken uit. Het viel op dat veel partijen ervoor hebben gekozen om de beurs over te slaan. Wellicht door tegenvallende resultaten in mei of gebrek aan perspectief betreft bezoekers. Dat is natuurlijk jammer voor de grootte van de beurs, maar voor alle partijen die er wél stonden een meevaller. Er was gewoonweg minder concurrentie en daarmee was het een stuk makkelijker om bezoekers naar de stand te trekken. Doordat er minder stands waren bleven bezoekers ook langer bij een stand hangen, dus de gesprekskwaliteit was een stuk hoger.
Lang verhaal kort: voor ons was dit de beste FitFair die we ooit hebben gedraaid. En we zijn erbij vanaf het begin! Op naar de volgende!